Noteikumi
- Vispārīgie noteikumi
1.1. Mājas lapas pārvaldītājs MB Teksera, Tirdzniecības partneris un pārdevējs (Loli plus) (turpmāk - Pārdevējs) interneta veikals (turpmāk - Veikals) darbojas saskaņā ar Pārdevēja preču pārdošanas un iegādes noteikumiem (turpmāk - Noteikumi).
1.2. Pirms reģistrēšanās pircējam ir jāizlasa Noteikumi un jāpiekrīt tiem, atzīmējot izvēles rūtiņu.
1.3. Pēc reģistrēšanās un pasūtījuma iesniegšanas lietotājs kļūst par veikala klientu (turpmāk - Klients) un iegūst tiesības.
1.4. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā ierobežot Klienta tiesības vai atcelt reģistrāciju, ja Klients neievēro Noteikumos noteiktās prasības.
1.5. Atbilstoši likumiem, Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, labot vai papildināt Vispārējos noteikumus, iepriekš nebrīdinot Klientu. Jauni Vispārējie noteikumi stājas spēkā no to ieviešanas Veikalā dienas. Pircēja pasūtījumiem, kas veikti pirms Vispārējo noteikumu izmaiņām, tiek piemēroti noteikumi, kas bija spēkā pasūtījuma iesniegšanas laikā.
1.6. Pārdevējs neuzņemas atbildību un neatmaksā Pircējam nekādu kaitējumu, ko Pircējs ir cietis sakarā ar to, ka Pircējs nav ievērojis Noteikumos noteiktās prasības.
- Jūsu personas dati
2.1. Klients var reģistrēties Pārdevēja interneta vietnē (www.savashome.lv), reģistrācijas laikā iesniedzot nepieciešamos personas datus.
2.2. Pircēja reģistrācija tiks automātiski apstiprināta, un uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts e-pasts ar Pircēja pieslēgšanās datiem.
2.3. Klients piekrīt, ka Pārdevējam ir tiesības apstrādāt Klienta personas datus šajos Noteikumos noteiktajos gadījumos un mērķiem.
2.4. Pārdevējs apstiprina, ka Klienta personas dati tiek izmantoti Klienta identitātes noteikšanai, pasūtot Preces un piegādājot pasūtītās Preces.
2.5. Pircējs apņemas saglabāt piekļuves datus veikalam un nepārnest tos trešajām personām. Par jebkādu šī Noteikumu punkta pārkāpumu ir atbildīgs tikai Klients. Pircējam nekavējoties jāinformē Pārdevējs, ja viņa piekļuves dati ir nodoti. Pārdevējs bloķēs klienta piekļuvi, kad klients par to ziņos. Par klienta reģistrācijas atjaunošanu puses vienojas atsevišķi.
2.6. Pārdevējs apņemas nenodot Klienta personas datus un ar pasūtījumu saistīto informāciju trešajām personām, izņemot Pārdevēja partnerus, kas sniedz piegādes un pakalpojumus, kas saistīti ar Klienta pasūtījumu. Citās situācijās Klienta personas dati var tikt atklāti, ja to prasa kompetentā iestāde Latvijas Republikas likumu noteiktajos gadījumos vai pēc citas rakstiskas Klienta piekrišanas.
2.7. Pārdevējs apņemas nodrošināt Klienta personas datu aizsardzību atbilstoši likuma noteikumiem.
- Pirkuma-pārdošanas līgums
3.1. Pircēji iegādājas preces elektroniskajā veikalā, veicot pasūtījumus e-pastā vai pa telefonu.
3.2. Pārdevēja pasūtījuma apstiprinājums, kad Pircējs ir iesniedzis pasūtījumu un iepazinies ar šiem Vispārējiem noteikumiem, tiek uzskatīts par pirkuma-pārdošanas līguma noslēgšanu. No šī brīža Klientam ir jānomaksā un jāsaņem pasūtītās preces par tajā brīdī noteikto cenu.
3.3. Līgums tiek uzskatīts par izpildītu, kad klients samaksā par precēm un tās saņem.
3.4. Pielikumi, t.i., apstiprinātie pasūtījumi, kurus Klients saņem pa e-pastu un kuros ir sniegta tajos norādītā informācija, ir šī līguma daļa.
3.5. Ja viena no līguma pusēm atceļ pasūtījumu vai klients likumīgi pieprasa atgriezt visu (daļu) samaksāto summu par precēm, mainot tās uz tāda paša kvalitatīva līmeņa precēm, līgums tiek izbeigts. Preču defektu kompensācija jāveic saprātīgā termiņā vai defektu novēršanas izdevumi, ja defektus novērš pats klients vai trešā puse; 3.5. Ar katru pasūtījumu tiek slēgts jauns pirkuma-pārdošanas līgums.
3.6. Patērētājam ir tiesības bez iemesla atteikties no interneta veikalā noslēgtā līguma (citiem vārdiem sakot, atcelt pasūtījumu) 14 dienu laikā. Izmantojot līguma atteikuma tiesības, samaksātā nauda, ieskaitot pircēja apmaksātās preces piegādes izmaksas, ir jāatmaksā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no pircēja paziņojuma par līguma atteikumu dienas. Pārdevējs var neatgriezt naudu, kamēr netiek saņemta prece vai netiek iesniegts pierādījums, ka prece ir nosūtīta.
3.7. Patērētāju tiesības izmantot ārpustiesas sūdzību un zaudējumu atlīdzības procedūru, risinot strīdus starp pārdevēju un patērētāju. Pircējam, kurš uzskata, ka viņa tiesības ir pārkāptas, jāsazinās ar Pārdevēju rakstiski ne vēlāk kā trīs mēnešu laikā no pārkāpuma dienas un jāizklāsta savas prasības. Pārdevējam jāizskata pieprasījums bez maksas ne vēlāk kā 14 dienu laikā un jāsniedz detalizēts pamatots rakstisks atbildes dokuments, pamatojoties uz dokumentiem. Ja problēmas nevar atrisināt, Pircējam ir tiesības vērsties pie patērētāju strīdu ārpustiesas risināšanas iestādes (Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienests).
- Maksājuma kārtība
4.1. Veikalā norādītās cenas jau ir galīgās. Tas nozīmē, ka tās jau ietver likumā noteikto PVN.
4.2. Par pasūtītajām Precēm Pircējs samaksā iepriekš, izmantojot PaySera.lt sistēmu. Tā ir uzticama, droša un ātra tiešsaistes maksājumu sistēma. PaySera.lt pakalpojumu lietotāji ir aizsargāti pret datu zādzību vai zudumu, jo operāciju drošībai tiek izmantotas jaunākās informācijas tehnoloģijas. Vairāk par maksājuma metodēm var uzzināt šeit.
4.3. Rēķini tiks nosūtīti tikai elektroniski uz pasūtījuma laikā norādīto e-pasta adresi.
4.4. Pārdevējs apņemas sniegt pareizu informāciju, kas nepieciešama pilnīgai samaksai par pasūtītajām precēm, taču neuzņemas atbildību par nepareizām bankas pakalpojumiem un tajās radušajiem zaudējumiem. Pārdevējs arī neuzņemas atbildību par jebkādām klienta kļūdām, veicot un izpildot pasūtījumus (piemēram, nepareizi ierakstīti kontu numuri, nepareizi pasūtījuma kodi utt.) un tajās radušajiem zaudējumiem.
- Piegādes noteikumi
5.1. Pasūtījumiem, kuru vērtība ir lielāka par 80 EUR, piegāde ir bezmaksas. Vairāk informācijas par piegādes noteikumiem var atrast šeit.
5.2. Pasūtījumi tiek pieņemti katru dienu, taču tikai darba dienās.
- Produkta garantija
6.1. Pārdevējs apliecina, ka Preces atbilst parastajiem tādām Precēm izvirzītajiem kvalitātes prasībām. Vispārējās katras Veikalā pārdodamās Preces īpašības ir detalizēti aprakstītas pie katras Preces pievienotajā Preces aprakstā.
6.2. Veikalā pārdoto preču krāsas var neatbilst reālajām šo preču īpašībām dēļ attēlu, ko nodrošina klienta izmantotie sakaru līdzekļi, īpašībām. Turklāt pašas iepakojuma izskats var atšķirties no tā, kas attēlots vietnē.
6.3. Pārdevējs neuzņemas atbildību par preču kvalitātes pasliktināšanos, ja Klients vai persona, kurai Klients ir uzticējis preces, izmanto preces neparastā veidā. Preces, kas neatbilst instrukcijās noteiktajām prasībām, kas ir bojātas transportēšanas, uzglabāšanas, lietošanas vai (un) uzglabāšanas laikā, vai ja šāda preču kvalitātes pasliktināšanās ir radušās Klienta vai citas personas, kurai Klients pārdevis Preces, rīcības dēļ.
6.4. ES likumi nodrošina mūsu produkcijai 2 gadu garantiju.
- Preču atgriešana
7.1. Atgriežot nekvalitatīvu preci, sūtījuma izmaksas apmaksā klients. Pārdevējs sedz atgriežamās nekvalitatīvās preces sūtīšanas izmaksas.
7.2. Pārdevējs pieņem Preces no Klienta, ja: Preces ir nelietotas, nezaudējušas preču izskatu un nav bojātas Klienta, tās ir sniegtas oriģinālajā, tīrā un kārtīgā iepakojumā, tās ir pilnībā atgrieztas, un Klients sniedz Preces iegādes dokumentu.
7.3. Preces netiek mainītas, defekti netiek novērsti, un nauda netiek atgriezta, ja Preču defekti ir radušies tāpēc, ka Klients ir pārkāpis lietošanas vai uzglabāšanas noteikumus.
7.4. Atgriežot kvalitatīvas preces, preču atgriešanas izmaksas ir Pircēja ziņā. Kvalitatīvo preču atgriešanas gadījumā piegādes izmaksas netiek atmaksātas.
7.5. Ja atgrieztie produkti neatbilst mūsu atgriešanas prasībām un netiek pieņemti, mēs tos glabāsim 14 darba dienas.
- PUŠU TIESĪBAS, PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA
8.1. Pircējam ir tiesības: iegādāties Veikalā pārdotās Preces par Noteikumos norādīto cenu, atteikties no saziņas līdzekļiem noslēgtā Preču pirkuma-pārdošanas līguma, informējot par to Pārdevēju rakstiski 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes dienas, ja Preces nav bijušas bojātas vai būtiski mainījušas savu izskatu, izņemot gadījumus, kad līgums ir noslēgts par precēm, kas izgatavotas pēc individuāla Pircēja pasūtījuma;
8.2. Pircējam ir pienākums: ievērot šajos Noteikumos izklāstītās prasības, neatklāt savus pieslēgšanās datus trešajām personām, iesniegt Pārdevējam šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā aizpildītus pasūtījumus, samaksāt par iegādātajām Precēm Noteikumos noteiktajā kārtībā, un, mainoties reģistrācijas veidlapā norādītajiem personas datiem, nekavējoties tos atjaunināt, iepazīties ar Veikala noteikumiem.
8.3. Pārdevējam ir tiesības: jebkurā laikā pārtraukt Veikala darbību; mainīt, atjaunināt un labot Noteikumus un nosacījumus; mainīt pārdodamo Preču asortimentu un cenas; ierobežot vai atcelt Klienta reģistrāciju un iespēju izmantot Veikala sniegtos pakalpojumus bez iepriekšēja brīdinājuma, ja Klients apzināti rīkojas kaitīgi Veikalam vai Pārdevējam; anulēt Klienta pasūtījumu, ja Klients kavē maksājumu par pasūtītajām Precēm vai ja pasūtījums ir neprecīzs vai nepareizs.
8.4. Pārdevējs apņemas: pārdot Preces un izsniegt Pircējam, kurš samaksājis par Precēm saskaņā ar likumu, dokumentu, kas apliecina Preču pirkumu-pārdošanu; pārdot Preces kopā ar pasūtīto Preču piegādi Noteikumos noteiktajos apstākļos; sniegt Pircējam nepieciešamo, pareizo un pilnīgu informāciju valsts valodā par pārdodamajām Precēm; nodrošināt Pircējam iespēju izmantot Veikala pakalpojumus Noteikumos noteiktajos apstākļos.
8.5. Klients ir atbildīgs par saviem sniegtajiem personas datiem, kā arī par savu pieslēgšanās datu aizsardzību un to neatklāšanu trešajām personām.
8.6. Klients ir atbildīgs par savu rīcību internetā veikalā.
8.7. Pārdevējs neuzņemas atbildību par kaitējumu, kas radies, jo Klients nav izlasījis šos Vispārējos noteikumus, pat ja Klientam tika sniegta iespēja iepazīties ar tiem.
8.8. Pārdevējs neuzņemas atbildību par citu trešo pušu Veikalā ievietotajiem sludinājumiem un tajos sniegto informāciju.
8.9. Puses vienojas, ka, ja kāda no pusēm ir atbildīga, vainīgā puse atlīdzinās citai pusei tiešos zaudējumus.
- Citas nosacījumi
9.1. Stingri aizliegts kopēt vai izplatīt Veikalā esošo informāciju bez rakstiskas veikala atļaujas.
9.2. Noteikumi ir sagatavoti saskaņā ar likumu.
9.3. Puses apņemas risināt strīdus, kas saistīti ar Noteikumu izpildi, pārrunu ceļā. Ja strīdu nevar atrisināt pārrunās, strīds tiek risināts tiesā.
9.4. Norādītās cenas attiecas tikai uz interneta veikalu.
9.5. Rēķina prasības var tikt mainītas 24 stundu laikā pēc pasūtījuma iesniegšanas. Rēķina dati vairs netiks apstrādāti.
9.6. Rēķini Klientam tiek sūtīti uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi.